18 Ekim 2016 Salı

Gülmeyen At



Bir Çiftçi'nin bir Atı varmış, bu At hiç gülmezmiş.
Çiftçi bu durumdan para kazanmayı düşünmüş ve gazeteye ilan vermiş.
Atım'ı güldürene 1000$ vereceğim, güldüremeyen 5$ verir diye.
Kuyruklar oluşmuş gelenlerden hiç biri At'ı güldürememiş.
Bir gün bir adam gelmiş ve adam ahırdan çıkarken At kahkahalarla gülüyormuş.
Adam Çiftçi'den parayı almış ve gitmiş.
Bu sefer Çiftçi hiç durmadan gülen Atın'ı ağlatan için ödül koymuş. Atım'ı ağlatana 1000$ vereceğim, ağlatamayan 5$ verir diye.
Yine bir çok kişiden sonra aynı adam gelmiş ve bu sefer At hüngür hüngür ağlamaya başlamış.
Adam parayı almış giderken çiftçi meraktan sormuş.
Nasıl bu At'ı güldürüp, ağlattın diye.
Adam :Bak ilk geldiğimde Atın'a dedim ki, benim ki seninki sinden büyüktür,
At gülmeye başladı.
İkinci geldiğimde ise çıkartıp gösterdim....

Hiç yorum yok: