26 Kasım 2016 Cumartesi

Selda Bağcan : Sana Geldim Can Hüseyin


Kerbela’yı adım adım yürüdüm
Yürüdüm... Yürüdüm...
Dost yürüdüm
Sana geldim can Hüseyin
Merhaba...Merhaba...Merhaba...
Dost Merhaba

Su içmedim yudum yudum 
Kurudum... Kurudum..Kurudum...
Dost kurudum
Sana geldim can Hüseyin 
Merhaba... Merhaba... Merhaba...
Dost Merhaba

Ben düşmüşüm şu alemin 
Derdine..Derdine...Derdine...
Dost derdine
Canım kurban erenlerin 
Yoluna...Yoluna...Yoluna
Dost yoluna
Gözlerimden su getirdin 
Gönlüne .. Gönlüne.. Gönlüne 
Dost gönlüne
Sana geldim can Hüseyin 
Merhaba..Merhaba...Merhaba..
Dost merhaba

Ferman baba yalvarıyor
Allah'a... Allah'a ...Allah'a
Dost, Allah'a
Giden canlar geri gelmez
Bir daha..Bir daha..Bir daha..
Dost Bir daha 
Ben bilirim suçum yoktur
Vallaha..Vallaha..Vallaha..
Dost Vallaha
Sana geldim can Hüseyin 
Merhaba..Merhaba...Merhaba..
Dost Merhaba

Hiç yorum yok: