18 Kasım 2016 Cuma

Edip Akbayram : Canım Oğlum

Benim, benim canım kadar sevdiğim güzel oğlum 
Hayatımdaki herşeysin sen, benim canım oğlum 
Gurur dolu bir dünyan olsun 
Onur dolu bir yaşamın olsun istedim oğlum 
Artık ben yorgunum oğlum, canım oğlum

Alın teri her zaman güzeli oğlum 
Haram haramdır oğlum 
Haram her zaman haramdır oğlum 
Sen sen ol hiç bir zaman helalden vazgeçme oğlum 

Bu dünyada güzellikler de var 
Dünyamızda iyilikler de var oğlum 
Artık ben yorgunum oğlum, canım oğlum 

Yetimlerin hakkına dokunma oğlum 
Gün olur duyarsam oğlum 
Helal etmem hakkıma sana oğlum 
Helal etmem, etmem oğlum 
Hakkımı sana oğlum 

Yaşam denen bu kahır dolu dünyadan 
Bir gün sen de göçersin oğlum, oğlum canım oğlum 
İki günlük dünyadayız oğlum, oğlum canım oğlum 
Artık ben yorgunum oğlum, canım oğlum

Hiç yorum yok: