8 Kasım 2016 Salı

Yıldıray Çınar : Kanadım Değdi Sevdaya


Kanadım değdi sevdaya
Kondum kondum uçamadım
Aşk şarabından doya doya
Yandım yandım içemedim
Yandımda içemedim oy

Vay(oy)tabib şu yarayı
Sar sara bilir isen
Sevda ateş bir kaledir
Var varabilir isen

İçmişem sarhoşum dünden
Bayram eylerim bugünden
Aşıkların köprüsünden
Döndüm döndüm geçemedim
Döndümde geçemedim oy

Vay(oy)tabib şu yarayı
Sar sara bilir isen
Sevda ateş bir kaledir
Var varabilir isen
Sevda bir ateş pınardır
İç içe bilir isen oy

Yan mahsuni sine sine
Bugün bana ne oldu yine
Düştüm güzeller içine
Kendim kendim seçemedim
Kendimde seçemedim oy

Vay(oy)tabib şu yarayı
Sar sara bilir isen
Sevda ateş bir kaledir
Var varabilir isen
Sevda bir ateş pınardır
İç içe bilir isen oy

Söz ve Müzik : Aşık Mahsuni Şerif
Yöre : Maraş


Hiç yorum yok: