26 Haziran 2022 Pazar

#Eşref

 

Yıldıray Çınar : Eşref

İzmir Üçkuyular Pazarından dönüş yolundayım.

Araç radyosunda TRT Türkü kanalını dinliyorum, saat 13:51 suları.

Anons edilen türkü → Yıldıray Çınar : Eşref

Emeğine, yüreğine, sesine sağlık Türkülerimizin Kralı Koca Çınarımız...

Toprağın bol, ruhun şad, mekanın cennet olsun...

Teşekkürler TRT Türkü...

*

#Eşref #HayatlarıDeğirmi 

*

Hayatları değir mi 

Şu gelen yar değil mi

Sakıplardan üç güzel 

Biri Eşref değil mi

*

Aman eşref canım Eşref 

Uykudan uyardın beni

Kana boyadın beni

*

Gele mi yar gel emi 

Yar yanıma gel emi

Seni sevdim seveli 

Oldum yürek veremi

*

Aman eşref canım Eşref 

Uykudan uyardın beni

Kana boyadın beni

*

Hayatlarında durdum 

Aradım yari buldum

Eğildim ki öpeyim 

Yari uykuda buldum

*

Aman eşref canım Eşref 

Uykudan uyardın beni

Kana boyadın beni

*

Derleyen : Bedirhan Kırmızı

Yöre       : Urfa

Hiç yorum yok: