2 Temmuz 2020 Perşembe


Selda Bağcan : Canımı Yakanlar Baktı Dumana
😥😥😥
#UnutMADIMAKlımda
#2Temmuz1993
#UnutursakKalbimizKurusun
#İnsanOlanTürküYakar
#FaşistOlanİnsanYakar
#İnsanOlanlaraBinSelamOlsun
#FaşistOlanlaraBinLanetOlsun
😥😥😥
2 Temmuz 1993 sözün bittiği gün...
Sonsuza ışık olan canlara Allah'tan rahmet diliyorum...
Toprakları bol, ruhları şad, mekanları cennet olsun..
Işıklarda uyusunlar, yıldızlar yoldaşları olsun...
Yazarken bile ağlıyorum ARKADAŞ...
YAKAN FAŞİST MAHLUKATLAR HİÇ Mİ AĞLAMADINIZ?
😥😥😥
#SeldaBağcan
#CanımıYakanlarBaktıDumana
*
Hasretim'e hasret kattın, Hasret'e
İncinsek te incitmeyiz, zulm ile
Geldik size dikensiz, bir gül ile
Can veririz, can almayız, biz canız
*
Akarsu'lar ile (dost dost) coştum, çağladım
Hasret ile yandım (yandım yandım), ağladım
Nice canlar ile (dost dost) kül oldum, öldüm
Can veririz, can almayız, hey dost biz canız
*
Pirimi asanlar, doymadı kana
Canımı yakanlar, baktı dumana
Zulüm yapmaz, insan insana
Can veririz, can almayız, biz canız
*
Nesimi'ler ölmez gafil, aldandın
Mazlumlar ardından gelmez mi sandın
Akarsu'lar coştu, birden bulandın
Can veririz, can almayız, biz canız
*
Canımı yaktınız (hey dost), kanlı Sivas'ta
Gülemem, ağlarım (hey dost), şu gönlüm yasta
Canım feda olsun (hey dost), Pir Sultan Dost'a
Can veririz, can almayız (hey dost), biz canız
*
Bizi yakıp, duman duman, baktınız
Yetmedi mi, bir de alkış tuttunuz
Sonra birer masum olup çıktınız
Can veririz, can almayız, biz canız
*

Hiç yorum yok: