10 Temmuz 2020 Cuma

#AliİsmailKorkmaz


#AliİsmailKorkmaz   😪😪😪"Oğul gözüm kapıda kaldı..."😪😪😪
7 yıl önce bugün Eskişehir'de, elleri kanlı Faşist mahlukatlar tarafından katledilerek aramızdan ayrılan #AliİsmailKorkmaz 'ı sonsuz bir sevgi, saygı, özlem ve rahmetle anıyorum. Işıklar içinde uyu oğul, yıldızlar yoldaşın olsun...
Ben yazarken ağlıyorum, döve döve öldürürken hiç mi vicdanınız sızlamadı faşist mahlukatlar?..
Dünya'nın Dört Bir Yanında Faşizme Karşı Omuz Omuza Direnenlere Bin Selam Olsun!..
*
"Daha 19 yaşında düşlerinde özgür dünya..."
*
"Dünyanın hiçbir sarayı, hiçbir makamı #AliİsmailKorkmaz’ın gülümsemesinden ve yaşamından değerli değildi! İnşa edilen bu nefret rejimine karşı mücadelem, fidanlarımızın gülüşleri sadece fotoğraflarda kalmasın diyedir. Sevgiyle anıyorum..."
Kemal Kılıçdaroğlu @kilicdarogluk
*
"7 yıl önce Eskişehir’in karanlık sokağında organize kötülük “vurmayın, öldüm” diyen 19 yaşında güzel bir çocuğu kopardı yaşamdan. Seni yüreğimizde yaşatacağız güzel çocuk. Senin ahın emri verenlerin, arkadaşları yapmıştır diyenlerin peşini bırakmayacak:"
Muharrem İnce @vekilince
"
Düşlerinde özgür bir dünya olan tüm masum yüreklere...
Rahat uyu güzel çocuk, ruhun şad olsun."
Ekrem İmamoğlu @ekrem_imamoglu
*
#AliEkberÇiçek
*
#Oğul
*
Oğul yar içerden
Oğul kes bağrımı yar içerden
Oğul gözüm kapıda kaldı
Oğul çıkmadı yar içerden
Yeter ağlatma beni
Dil meze gerdan meze
Dil değil dudak meze
Bilmedim gönül verdim
Ben bir kadir bilmeze
Oğul yar içerden
Oğul kes bağrımı yar içerden
Oğul gözüm kapıda kaldı
Oğul çıkmadı yar içerden
*
Ali Ekber Çiçek
*

Hiç yorum yok: