31 Mayıs 2020 Pazar

#MagusaLimanı

#AliİsmailKorkmaz 'ın anısına saygı ile... 😥😥😥
#VurmayınÖldüm 😥😥😥
#GeziDayanışmadır
#Gezi7Yaşında
*
#MagusaLimanı
*
Magusa Limanı, limandır liman, 
Beni öldürende yoktur din iman
Uyan Alim uyan, uyanmaz oldun
Yedi bıçak yarasına dayanmaz oldun
*
İskeleden çıktım yan basa basa,
Magusa 'ya vardım, kan kusa kusa
Uyan Alim uyan, uyanmaz oldun
Yedi bıçak yarasına dayanmaz oldun
*
Magusa Limanı 'ndan aldılar beni, 
Üç mil uzağına attılar beni
Uyan Alim uyan, uyanmaz oldun
Yedi bıçak yarasına dayanmaz oldun
*
Kaynak Kişi : Zehra İbrahim
Derleyen    : Mahmut İslâmoğlu
Besteci      : Yılmaz Taner  
*

1 yorum:

Mutaf'ın penceresinden dedi ki...

Bu vatan toprağında gencecik bir beden. Yaşamak varken, yaşlanmak varken koparıp aldılar onu. Kıymayın diyemeden kıydılar. Susturamadıklarının nefesini aldılar. Oysa doğa, çeşitliliği ile güzel. Düşünceler, yaşatılınca yeşerecek daha nice düşünceler kır çiçekleri gibi. Sen yoksun ya biz daha bir dirençler sarılıyoruz güzel yarınlarına bu ülkenin. İnan. Biz de inanıyoruz.