21 Ağustos 2022 Pazar

#TürkülerAğlar


Barbaros Çelikoğlu ve Gülüş Meçhuli : Türküler Ağlar

#TürkülerAğlar

*

Kanatsız uçarken gökyüzünde kuşlar

Konduğu dal kadar kırılgan yüreğim

Şiirler yazılır türküler söylenir

Bırakmaz ayrılığın gölgesi

Yapışır da yakamıza

Ben ağlarım sevdam ağlar

Dokundukça sazımın tellerine

Türküler ağlar

Hasretini yol edip yollarını beklediğim

Sana ait düşlerime yokluğunu eklediğim

Uzakları yakın yakınları ırak eylediğim

Bırakmaz ayrılığın gölgesi

Yapışır da yakamıza

Ben ağlarım sevdam ağlar

Dokundukça sazımın tellerine

Türküler ağlar türküler ağlar

Karlı dağların sevdama dik yamaçları

Hüzünlü bulutların yağdı yağacak yağmurları

Susuz toprakların boynu bükük günebakanları

Bırakmaz ayrılığın gölgesi

Yapışır da yakamıza

Ben ağlarım sevdam ağlar

Dokundukça sazımın tellerine

Türküler ağlar 

Vur sineme satır satır yaz beni

Al götür anıları öldür yüreğinde beni

Kapansın kapıların mühürle sevdana beni

Bırakmaz ayrılığın gölgesi

Yapışır da yakamıza

Ben ağlarım sevdam ağlar

Dokundukça sazımın tellerine

Türküler ağlar türküler ağlar türküler ağlar 

*

Söz : #BarbarosÇelikoğlu

Müzik : #Fuat Bahçeci 

Seslendiren : #BarbarosÇelikoğlu

Düet :#GülüşMeçhuli

Hiç yorum yok: