2 Eylül 2017 Cumartesi

Yıldıray Çınar: Bölemedim Felek ile Kozumu-Olura Olmaza Minnet Etmezken-Yare Pazen Seçemedim



Bölemedim Felek İle Kozumu

Bölemedim Felek İle Kozumu
Güldürmedi Şu Cihanda Yüzümü
Süre Süre Gelir Düşman İzimi
Kalk Gidelim Sevdiğim Bu El Bize Yaramaz

Felek Merhametsiz Taştan Yürekli
Gönlümüz Efkarlı Gamlı Meraklı
Düşman Peşimizde Eli Silahlı
Kalk Gidelim Sevdiğim Bu El Bize Yaramaz

Daha Ne Gelecek Garip Başıma
Felek Zehir Kattı Tatlı Aşıma
Düşmanlar Silahlı Düştü Peşime
Kalk Gidelim Sevdiğim Bu El Bize Yaramaz

Söz : Mehmet Erbulan
Müzik : Yıldıray Çınar


Olura Olmaza Mihnet Etmezken

Olura Olmaza Mihnet Etmezken
Alemde Herşeye Kul Ettin Felek
Eder Kıymetime Paha Yetmezken
Şimdi Kıymetimi  Pul Ettin Felek

Sırmalı Tel Takın Çalim Sazımı
Mevlam Kara Yazmış Benim Yazımı
Anadan Gülmedik Körpe Kuzumu
Yaktın Yüreğimi Kül Ettin Felek

Daim Bilmem Neden Gelmez Yanıma
Bu Hasretlik Kar Eyledi Canıma
Yandım Ateşlere Bak Şu Zalime
Hısım Akrabayı El Ettin Felek

Derleyen : Mahmut Erdal

Yare Pazen Seçemedim

Yare Pazen Seçemedim
Yar Çok Nazlı Sezemediim
Bana Yardan Geç Diyorlar
Gönüldür Bu Geçemedim

Al Sana Fındık Fıstık Yiyemedim
Aşk Şarabından İçemedim

Doğmuş Sabah Güneşi
Koşar Gelir Kardeşi
Öyle Bir Yar Sevmişem Ki
Cihanda Yoktur Eşi

Al Sana Fındık Fıstık Yiyemedim
Aşk Şarabından İçemedim

Bülbüller Gülden Geçer
Gönül Gönülden Geçer
Sanma Ki Kolay Kolay
Seven Sevdiğinden Geçer

Al Sana Fındık Fıstık Yiyemedim
Aşk Şarabından İçemedim

Söz ve Müzik : Yıldıray Çınar

Yöre : Samsun - Çarşamba

Hiç yorum yok: