23 Haziran 2021 Çarşamba

#KusuraBakıyoruz

#KusuraBakıyoruz
#Kahrolsunİstibdat
Bir Ulus'un türkülerini yapanlar,yasalarını yapanlardan daha güçlüdür. William SHAKESPEARE
Sevdim insanlardan çok türkülerini. İnsansız yaşayabildim türküsüz hiçbir zaman. Nazım Hikmet RAN
Nerde bir türkü söyleyen görürsen korkma yanına otur. Çünkü, kötü insanların türküleri yoktur. Neşet ERTAŞ
Türküler tıpkı kırk bin yıl su altında kalmış, yıkanmış, cilalanmış çakıl taşı gibidir. Yaşar KEMAL
Türk'üz türkü çağırırız. Aşık Veysel ŞATIROĞLU
Türküler hayattır, türküler ile kalın! Yıldırım Alkan
Kültürümüze düşman CİAsal İslamcılar müzikle uğraşmaya yıllar öncesinden Eurovizyon' dan çıkarak başlamışlardı. Bugün geldiğimiz noktada 'cehalet+kibir=istibdat' denkleminin doğrulandığını görüyoruz...

Başörtüsü özgürlüğü ile başladıkları yolun sonunda hilafet özgürlüğü peşinde olan İstibdatçı CIAsal İslamcılar bütün özgürlüklerimize pandemi bahanesi ile çökmüş ve hayatın her alanında yaşam tarzımıza müdahale etmeye başlamışlardır...

Maalesef müziğimiz ve müzisyenlerimiz de bu karabasandan olumsuz etkilenen sektörlerden olmuştur. "Ben böyle sanatın içine tükürürüm" diyen zihniyetten sanata, sanatçıya, müziğe, müzisyene başka türlü davranış  beklenemezdi zaten.

Bu yüzden çökmüş oldukları  bütün temel hak ve özgürlüklerimize sahip çıkmalı, sanatla, sanatçılarla  omuz omuza olmak zorundayız...
#KusuraBakacağız
"MÜZİK
*
Müzik başkaldırıdır
Müzik itirazdır
Müzik aşktır
Müzik sevdadır...
*
Müzik özgürlüktür
Müzik nefes almak
Müzik
Hayata tutunmaktır...
*
Müzik
Kafa tutmaktır
Sevgiyi
Dışa vurmaktır...
*
Müzik  harekettir
Sanattır
Duygudur önemdir
Önemsemedir...
*
Müzik türküdür
Müzik şarkıdır
Müzik sazdır
Neydir
Davuldur zurnadır...
*
Müzik yapmak
Sanattır yetenektir
İnsana özgüdür
Dinlemek
Erdemdir...
*
Müzik
Coşkunun duygunun
Sözlere tellere
Notalara
Dökülmüş
Şeklidir...
*
Müzik
Yakarıştır
Çığlıktır
Bozlaktır
Halaydır...
*
Müzik çağrıdır
Sevgiye barışa
Doğaya kurda kuşa
Seslenmekdir
Sahip çıkmaktır...
*
Müzik
Kırşehir'de Abdal
Sivasta Pir Sultan Abdal
Kayseri'de
Dadaloğlu
Bolu'da
Köroğlu
Toroslarda
Karac'oğlan
Erzurum'da
Emrah
İbadetlerde
Yunus Emre'dir...
*
Müzik
İnsanla
Varolmuş
İnsanlık tarihi kadar
Eskidir...
*
"Bayramlarda düğünlerde
Toplantıda yığınlarda
Sıkışınca dar günlerde
Türk'üz Türkü çağırırız..."
(Aşık Veysel)
*
Ben insanım, ben yaşıyorum, duyuyorum, seviyorum seviliyorum...
Kurda, kuşa ağaca'dır benim sevgim...İnsanlığa'dır...
*YARADILANI SEVERİM
YARADANDAN ÖTÜRÜ*
Diyen herkesi, türkü çağırmaya, şarkı söylemeye: Müzisyenleri desteklemeye çağırıyorum...
*
Saygılarımla...
Viyana, 22 Haziran 2021."
Alıntıdır.

Hiç yorum yok: